ضمانت بازگشت تا 7 روز

استفاده از 7 روز ضمانت بازگشت چه شرایطی دارد

.اگر کالای خریداری  شده، ایراد یا اشکال فنی داشته باشد

 اشکال و یا ایراد فنی باید حداکثر تا 7 روز پس از دریافت کالا، به فرش مرداس اطلاع داده شود.

 این سرویس اشکال‏‏‌های فنی و ظاهری (شکستگی، خط و خش و مانند آن روی بدنه کالا ) که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد شود، را شامل نمی‏‏‌شود. استفاده نادرست پس از تحویل کالا مواردی مانند حمل و نقل و جابجایی،  کاربرد غیرمعمول، نگهداری و ... را شامل می‌شود.

. اگر کالای خریداری شده از نظر مشخصات یا ظاهر فیزیکی با اطلاعات وب سایت مغایرت داشته باشد.

 وجود مغایرت، باید حداکثر طی 24 ساعت پس از دریافت کالا، به واحد خدمات پس از فروش فرش مرداس از طریق تلفن، ایمیل یا مراجعه حضوری اطلاع داده شود.

 اگر مغایرت، بدون استفاده از کالا قابل مشاهده است، مثل رنگ یا... باید کالا در شرایط اولیه خود باشد و از آن استفاده نشده باشد.

 عکس محصولات جهت اطلاع و کمک به خرید مشتری است و از آنجا که ممکن است در پاره ای جزییات با کالای اصلی تفاوت هایی داشته باشد به استناد آنها نمی توان اعلام مغایرت کرد. ملاک وجود مغایرت در مشخصات کالا، مشخصات فنی درج شده در وب سایت است. 

 در صورتی که امکان تشخیص مغایرت بدون باز کردن بسته بندی وجود دارد، امکان رسیدگی به درخواست مشتری در صورتی ممکن است که کالا از حالت اورجینال یا بسته‌بندی اصلی و اولیه خود خارج نشده باشد.

 در صورتی که امکان تشخیص مغایرت تنها با باز کردن بسته بندی ممکن باشد، لازم است بسته بندی محصولات نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود.

 برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی بسته بندی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.

. اگر کالای خریداری شده، آسیب دیدگی یا ایراد فیزیکی و ظاهری داشته باشد

آسیب‏‏ یا ایراد فیزیکی باید حداکثر طی 24 ساعت پس از دریافت کالا، به خدمات پس از فروش فرش مرداس از طریق تلفن، ایمیل یا مراجعه حضوری اطلاع داده شود.

.اگر مشتری از خرید خود منصرف شود

توجه بند 1:  انصراف از خرید و درخواست مرجوعی به کالایی تعلق می‌گیرد که باز نشده باشد، هیچ‌گونه دخل و تصرف، باز کردن بسته‌بندی اولیه، پلمب، برچسب‌ها و حتی نایلون وکیوم و ... امکان مرجوع کردن را از بین خواهد برد حتی اگر از کالا استفاده نشده باشد.

(توجه بند 2: از آنجا که فرش مرداس  یک وب‌سایت خرده‌فروشی آنلاین است، حق استرداد کالا طبق شرایط صرفا متعلق به مشتری یا همان مصرف‌کننده است ( سفارش یک کالا به تعداد، مغایر با هدف مصرف خریدار است و شامل حق استرداد نمی‌شود.

 اگر هنوز سفارش ارسال نشده باشد، باید هر چه سریع‏‌تر به واحد پیگیری سفارشات فرش مرداس (شماره 09133617151 ) اطلاع داده شود.

 اگر پس از دریافت کالا مشتری از خرید خود منصرف شود، حداکثر تا 7 روز‏، باید انصراف خود را به واحد خدمات پس از فروش اطلاع دهد.

 با استناد به "توجه بند 1" در این حالت، برگرداندن کالا پس از تایید کارشناس خدمات پس از فروش، تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کالا باز نشده  باشد، در شرایط اولیه خود (پلمپ) باشد، از آن استفاده نشده باشد، و به همراه همه ملزومات و اقلام همراه آن، ارسال شود. همچنین اگر کالا به‌ همراه هدیه فروخته شده باشد، بازگرداندن هدیه همراه آن نیزالزامی است

لطفاً توجه داشته باشید که هرگونه تغییر در شرایط اولیه کالا، حتی در بسته بندی امکان استفاده از این سرویس را از بین خواهد برد.

همچنین در صورت انصراف از خرید، ارسال کالا به عهده مشتری خواهد بود.

 اگر در اثر حمل و نقل، آسیب دیدگی ایجاد شده باشد.

 آسیب‏‏ دیدگی باید حداکثر طی 24 ساعت پس از دریافت کالا، به خدمات پس از فروش فرش مرداس اطلاع داده شود.

 با توجه به بسته بندی ایمن و استاندارد همه مرسولات، تحویل به هر یک از شرکت‏‏‌های حمل و نقل معتبر به انتخاب کاربر و اعلام بارنامه مرسوله به این معنی است که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است و فرش مرداس تنها در صورت تایید شرکت حمل کننده سفارش و در راستای تسهیل امور پیگیری، خسارت را جبران می‌‏کند

 کالای آسیب دیده  باید به همان شکلی که مشتری تحویل گرفته است به همراه صورت جلسه رسمی شرکت حمل کننده و فاکتور به خدمات پس از فروش فرش مرداس ارسال شود.

در صورتی که آسیب‏‌، در لحظه قابل مشاهده باشد، مشتری می‏‌تواند از تحویل گرفتن مرسوله خودداری کند تا جهت بررسی و ارسال مجدد به فرش مرداس بازگردانده شود.

:توجه

پس از بررسی کالا های مرجوعی توسط کارشناسان خدمات پس از فروش، در صورتی که کالا خارج از ضوابط مقرر در سایت مرجوع شده باشد و بدون ایراد تشخیص داده شود، برای مشتری ارسال می‌شود. در صورت استنکاف مشتری از  تحویل کالای سالم و بدون ایراد، کالای مزبور به مدت یک ماه بصورت امانت نزد فرش مرداس  در واحد خدمات پس از فروش باقی می‌ماند و با انقضای این مهلت فرش مرداس  در قبال کالا و زیان‌های وارده بر آن یا مفقود شدن آن هیچ‌گونه مسوولیتی نخواهد داشت.

کالا را چطور ارسال کنید؟

 لطفاً قبل از هر اقدامی با کارشناسان پشتیبانی خدمات پس از فروش تماس بگیرید.

 از ارسال کالا بدون هماهنگی با خدمات پس از فروش فرش مرداس  جداً، خودداری کنید.

 برای ارسال، باید کالا  به ‏خوبی بسته‌بندی و ارسال شود.

( برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی بسته بندی امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد. (در صورت لزوم، توضیحات خود را پشت فاکتور خرید یا قطعه کاغذ جداگانه‌ای بنویسید.

 فاکتور همراه کالا ارسال شود و پشت آن مشکل را بنویسید. درصورت ارسال با پست پیشتاز، رسید پستی را نیز به فاکتور منگنه کنید.

اگر کالا هدیه بوده و فاکتور به درخواست خریدار، همراه سفارش ارسال نشده باشد، از پیش فاکتور ایمیل شده، پرینت بگیرید یا اینکه کد سفارش و مشخصات خرید خود را روی کاغذ جداگانه‌ای بنویسید. در صورتی که ساکن سایر شهرها هستید، برای بازگرداندن کالا از پست پیشتاز استفاده کنید.  لازم به ذکر است که هزینه‌های بازگرداندن کالا به غیر از پست پیشتاز به عهده مشتری است و شرکت تعهدی در قبال این هزینه‌ها ندارد. ولی هزینه پست پیشتاز با  ارائه فاکتور و قبض شرکت پست بر اساس تعرفه‌های شرکت پست و طبق قوانین و دستورالعمل‌های شرکت، پس از تایید خدمات پس از فروش به حساب مشتری واریز می‌شود.

از آنجا که واریز هزینه ارسال، منوط به دریافت رسید پستی است، برای اطمینان رسید را به فاکتور منگنه و همراه بسته ارسال کنید.

 بسته خود را به آدرس زیر ارسال کنید. 

 

 هزینه ارسال چطور محاسبه خواهد شد؟

 اگر ایراد فنی، وجود مغایرت فنی یا فیزیکی یا آسیب دیدگی ظاهری، به تایید کارشناسان خدمات پس از فروش فرش مرداس برسد، هزینه‌های ارسال به عهده فرش مرداس است.

برای واریز هزینه پست به حساب مشتری، قبض پستی با مهر شرکت پست  باید  همراه کالا  به فرش مرداس ارسال شود.

 در صورت انصراف از خرید، یا تایید نشدن ایراد یا مغایرت توسط کارشناسان فرش مرداس، هزینه ارسال و دریافت مجدد کالا، به عهده مشتری خواهد بود.

پس از رسیدن و دریافت کالا توسط خدمات پس از فروش، روند رسیدگی به درخواست مشتری چگونه خواهد بود؟

 کارشناسان خدمات پس از فروش فرش مرداس ایرادهای اعلام شده توسط  مشتری را بررسی و کنترل می‌‏کنند. اگر ایراد، مغایرت یا آسیب‌دیدگی توسط کارشناسان فرش مرداس تایید شود،کالا تعویض خواهد شد و یا مشتری می‌تواند کالای خود را با مدل دیگری جایگزین کند.

لازم به ذکر است که تعویض کالا منوط و مشروط به موجود بودن کالا در انبار شرکت است. اگر در زمان رسیدگی و طی مراحل تست کارشناسی و اقدامات لازم برای تعویض کالا، موجودی آن به اتمام برسد؛ فرش مرداس بنا به انتخاب مشتری کالای دیگری را ارسال می‌کند و یا وجه کالای مرجوعی را به حساب مشتری واریز می‌کند. بدیهی است که در صورت انتخاب  کالای دیگر، تفاوت قیمت کالای جدید با کالای مرجوعی (مبلغ درج شده در فاکتور) محاسبه و قبل از ارسال تسویه می‌شود. برای کالای گران‌تر، مشتری تفاوت را پرداخت می‌کند و برای کالای ارزان‌تر، فرش مرداس تفاوت را به حساب مشتری واریز می‌کند.

 اتمام موجودی کالا و یا تغییرات قیمت کالا در مراحل تعویض و مرجوعی، به هیچ عنوان حقی را برای مشتری ایجاد نمی‌کند و فرش مرداس در قبال تهیه همان کالا و یا تغییرات قیمت کالا هیچ‌گونه تعهدی نداشته و فقط تعهد بازپرداخت وجه کالا -درج شده در فاکتور- به مشتری را می‌پذیرد.

 پس از دریافت و پذیرش کالا توسط فرش مرداس، بسته به نوع محصول و مشکل اعلام شده توسط مشتری، تست و اعلام نظر نهایی کارشناسان خدمات پس از فروش، به طور میانگین 48 ساعت کاری زمان خواهد برد.

 کارشناسان فنی خدمات پس از فروش برای تست محصولات، ملزم به رعایت استانداردها و دستورالعمل‌ها و رویه‌های ابلاغ شده توسط شرکت‌های تولید کننده  در سایت فرش مرداس هستند، لذا علیرغم تصور آن‌که تست کالا (حتی برای ایرادهای خیلی آشکار) می‌تواند خیلی سریع انجام شود، ولی در عمل رعایت رویه‌های تست زمان‌بر است و در مواردی نیاز به هماهنگی با نمایندگی‌های مجاز آن کالا دارد. به همین علت زمان اعلام نظر کارشناسی برای تعویض کالا به طور میانگین 48 ساعت کاری در نظر گرفته شده است، ولی خدمات پس از فروش تمام تلاش خود را بکار خواهد بست تا سرعت تست و کارشناسی را افزایش داده، در کوتاه‌ترین زمان ممکن به نیاز مشتریان محترم پاسخ دهد.

 از هنگامی که وضعیت کالا در واحد خدمات پس از فروش، مشخص شود، اگر نیاز به استرداد وجه باشد، حداکثر تا 48 ساعت کاری مبلغ به حساب مشتری واریز خواهد شد.

 ملاک عمل و اقدام شرکت، نظر کارشناسان فنی پشتیبانی و خدمات پس از فروش فرش مرداس است.

درخواست خود را چطور به خدمات پس از فروش اطلاع دهید؟

:از طریق یکی از روش‌های زیر، درخواست خود را اطلاع دهید

با شماره تلفن 55350100- (031) خدمات پس از فروش  تماس بگیرید.

 یا پیام خود را در صفحه "تماس با ما" با انتخاب موضوع خدمات پس از فروش، ارسال کنید.

باذکرشماره پیگیری سفارش ایمیل بزنید info@merdascarpet.ir با ذکر شماره پیگیری سفارش، ایمیل بزنید.

توجه: جهت رسیدگی به درخواست، ذکر شماره پیگیری سفارش در هر یک از روش‌های بالا الزامی است.

ادامه
فرش ماشینی با کیفیت
تضمین بالاترین کیفیت و کمترین قیمت
خرید فرش همراه با پرداخت در محل
پرداخت در محل
ضمانت بازگشت وجه خرید فرش
ضمانت بازگشت تا 7 روز
ارسال رایگان فرش ماشینی
ارسال سریع و رایگان
اطلاعات تماس
لینک های مهم
اولین نفر باشید که مطلع می شود
  • خرید فرش ماشینیدفتر مرکزی : کاشان - خیابان شهید رجایی - مجتمع تجاری اداری
    صفویه - طبقه 3 واحد - کد پستی 8741739571
    آدرس کارخانه : آران و بیدگل - شهرک صنعتی سلیمان صباحی - بلوار 3 (تولید) - پلاک 112
  • خرید فرش ماشینی تلفن واحد فروش : 03155404323 - 09133617151
  • ایمیل
  • قیمت فرش کاشان ساعات کار و پاسخگویی شنبه تا پنجشنبه 9 صبح تا 7 عصر
تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شرکت مرداس می باشد

  ارسال رایگان فرش و ضمانت 5 ساله فرش و پرداخت در محل فرش و همچنین فروش عیدانه فرش و تخفیف انواع فرش ماشینی درجه یک ليست قيمت فرش ماشيني که در فرش مرداس هست تشکيل شده از قيمت فرش ماشيني فرش هاي فرش کاشان ، فرش مشهد ، فرش تهران ، فرش قيطران با اين وجود شما مي توانيد يک خريد فرش داشته باشيد از طرح فرش و طرح فرش جديد که ميتوان از بين فرش طرح 700 شانه ، 700 شانه ، 1000 شانه ، فرش هاي طرح هفتصد شانه 8رنگ ، هفتصد شانه 8 رنگ ، هفتصد شانه هاي 10 رنگ يا اينکه هزار شانه هاي 14 رنگ را که بسيار پرفروش هستند انتخاب کنيد و همگی فرش کاشان هستند که در فرش مرداس عرضه مي شوند. در فرش مرداس که يک خريد اينترنتي فرش را به سادگي محيا مي سازد. انواع فرش ماشینی فرش مرداس با قیمت خرید و قیمت تولید فرش از فرش کاشان به هموطنان ارائه می شود. در این فروشگاه فرش همه ی فرش ها 100 درصد اکریلیک بوده و از تولید فرش کاشان تا فروش فرش مستقیم انجام می گردد. ابعاد فرش ماشینی ابعاد : 6 متری ، 9 متری و 12 متری هست که با قیمت فرش ارزان و تخفیفی ارسال می شود و فرش کناره و قالیچه نیز موجود است. معروفترین و بهترین فرش کاشان 700 شانه تراکم 2550 و 1000 شانه تراکم 3000 هست که با دستگاه های HCP ، HCI و شونهر Schonherr تولید و بافته می شوند. برخی از کارخانه قالی کاشان : یلدای کویر ، قیطران ،شاهرخ ، اسپادانا ، سورنا ، پاتریس و قیمت فرش 6 متری و قیمت فرش 9 متری و قیمت فرش 12 متری و فرش سرمه ای در فروشگاه فرش مرداس موجود میباشد و قیمت فرش ماشینی مشهد و فرش ماشینی کاشان را از ما بخواهید .

رفت به بالا